maddeholm.blogg.se

En glad och livlig tjej som gillar det mesta med fordon och umgås med familj, vänner och pojkvännen.

Snöö

Kategori: Dagligen

Härreguuud va snö det har kommit nu på bara 2 dygn!
Jag vaknade imorse och min bil ser hur såhär (bild)..
Får pulsa överallt, och parkeringen hemma vid lägenheten var inte häller skottad, så jag fick skotta av parkeringen där jag brukar stå, fick skotta med en plåt-skyffel!!? Dom som håller hant om fastigheten borde allafall kunna ställa dit en snöspade eller skyffel så folk i huset kan skotta när det behövs och man känner för det, men nu står bilen påå parekringen.
Nu har jag nyss kvällsfikat och Anders är ute med kompisar i snöyran och åker bil. Så jag har tänt ljus och tänker sitta vid tv resten av kvällen :)

Kommentarer

  • -Kardashian family säger:

    Hej, älskar din design! :D skulle bli jätte glad om du kollade in min blogg om kardashian familjen! kram

    2012-11-30 | 21:08:46
    Bloggadress: http://kardashianfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här: