maddeholm.blogg.se

En glad och livlig tjej som gillar det mesta med fordon och umgås med familj, vänner och pojkvännen.

Helgen slut

Kategori: Dagligen

Jaha nu är den här helgen slut åxå, de går så himla fort.
Gårdagen var jättebra! Lugnt på förmiddagen , sen så åkte vi ett helt gäng till Svartnäs på rock n roll :)
Det är alltid lika kul på såna tillställningar för det är mycket folk man känner och bra musik o stämning :)
Vi kom hem runt halv 4 på morgon, för det blev en tur till MC donken innan vi åkte hem :)

Idag har vi hållt på med Anders bil och min bil.
Sen åkte jag hem till min mamma och åt go mat :)
Åkte sen vidare till Mimmi och färgade hennes hår :)

Nu har vi gått med vovven och nu blire läggdags, för imorgon ska jag hem till pappa min och göra ett försök till att vara frisör och vi ska göra mat :)

NattiNatti folket :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: