maddeholm.blogg.se

En glad och livlig tjej som gillar det mesta med fordon och umgås med familj, vänner och pojkvännen.

Monday

Kategori: Dagligen

Helgen har varit bra och nu udag hpller jag på å tvättar, har vart och pantat, fixar lite hemma , har åxå fixat en grej till hunden i min bil. Eftersom jag inte har någon baklucka som han kan sitta i, så får han sitta i baksätet, och nu när det är kladdigt ute och han fäller massa hår, så har jag köpt som ett överdrag som täcker hela baksätet plus att den täcker mellanrummet mellan sätet och framstolarna. Och med det så kan han inte ramla emellan där ner på golvet om man är tvungen att göra en hastig inbromsning, köpte även en reflex-väst åt han igår :) Han blir så bortskämd med mig , hihi!

Nu väntar jag på att Anders ska komma hem och får se vad vi hittar på i eftermiddag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: