maddeholm.blogg.se

En glad och livlig tjej som gillar det mesta med fordon och umgås med familj, vänner och pojkvännen.

Tvätt-tisdag

Kategori: Dagligen

Har vaknat och vart ner i källaren och stoppat i 2 maskiner, sen i med 2 till!
Vaknade av att Anders höll på städa och plocka här hemma :) det uppskattas när man ligger i sängen och tjuvkikar lite :)

Ska prova att åka till el-ljusspåret sen för jag har tagit hem mina längdskidor och pjäxor nu, haha de va säkert 6 årsedan jag åkte sist! Meningen är att jag ska ha med mig hunden i sele i spåret sen :) så han får springa!

Och igår va jag hem till mammas gamla lägenhet (där jag bodde förut). Den måste städas ur denna vecka så andra kan flytta in, och då hade mamma gjort ordning massa grejer som vi 3 syskon fick välja och ta som vi ville. Så jag fick lite vita prydnadsaker som jag tycker om , så nu har jag fått ordning en "vit hörna" här hemma :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: